Gäst onix8 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 är kingdom hearts 1-2 bra eller för ja ska köpa ett spel men är det bra kan nån säga snälla :) :lol: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 ja dom ÄGER. lr har inte hunnti köra så mycket kh2 men du isåfall ska du ju köpa 1:an för du kommer få se på 2:an filmer som du fick se i 1:an. jag kan knappt säga mer för då avslöjar jag storyn om 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 köp 1:an. den e skön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 okej tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 sen kan du ju köpa 2:an när du har klarat ut det. Då är nog 2:an billigare oxå! ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 ok :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Visst är de bra, men ettan är bättre än tvåan enligt mig. Tvåan är alldelles för lätt och banorna är korta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 exakt men när man klarat av ettan borde mn ju köpa tvåan om man tyckte de va bra. för dom har ju pratat om en trea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 jag vet! Det e ju roligt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalleAnka Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Kingdom Hearts är sköönaste spelaet. :D har klarat ut 1 men idag ska jag köpa 2 :D :P Jag säger bara köp nån av 1 eller 2 B) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 man ska ju fortfarande köpa ettan först. asså 2:an är ju en uppföljare till 1:an. dom snackar ju om saker som hände i 1:an på 2:an så man fattar ju typ inget då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 2:an är ju helt överlägset 1:an i alla avseenden. Men jag tycker också att du ska börja med 1:an så att du förstår mer sen när du köper 2:an :) Sen finns det ju ett spel mellan 1:an och 2:an och det kommer komma grejjer från det i 2:an också.. men man lär sig snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg