KalleAnka Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 pallla slösa pengar på att köpa wii . det är fett tråkigt på vissa spel så ja skulle aldrig slösa min pengar på wii :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Jag pallade slösa pengar på Wii, och det är det bästa jag har gjort. Det är ganska tråkigt på vissa spel, men en hel del äger. Du är uppenbarligen en fanboy. Så varför bryr du dig äns om att vara i detta forum? Btw, lär dig stava. Redigerat 4 Januari 2007 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jamen det var ju jättespännande att du tycker så, en fråga bara, Vem bryr sej? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Han får vältycka som han vill men jag tycker att det var lite onödigt. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Den här tråden hör hemma i spammforumet men det finns många miljoner som orkar "slösa" pengar på att köpa wii <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Man kan ju fråga sej om "slösa" är rätt ord med tanke på priserna till PS3 och Xbox360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 I annat fall kan du ju vänta tills det blir billigare. Det kommer ju, som sagt, att vara rätt mycket billigare än både Xbox 360 och PS3. Jag tycker lätt att Wii var värt pengarna, jämfört med dom andra två nya konsollerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Ps3 är ju inte särskillt speciell gämfört med Wii och xbox360 men den kostar 2000 mer än xbox360 och har inte släppts än... det blir nog inte så bra. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 §1.11 Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg