Yoan Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag är bäst på Baseball.Har dock bara 800 skill i det. Jamen Baseball är ju jättesvårt.. tycker jag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 I baseball när man ska slå så långt som möjligt har jag slagit 1387, och i bowling när man ska få ner så många käglor som möjligt har jag fått ner 501...ÄN SÅ LÄNGE!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 I baseball när man ska slå så långt som möjligt har jag slagit 1387, och i bowling när man ska få ner så många käglor som möjligt har jag fått ner 501...ÄN SÅ LÄNGE!! :cool: 501 det där lät som Dart... Yoan: Baseball är inte svårt gäller bara att ha timing i slagen (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 I baseball när man ska slå så långt som möjligt har jag slagit 1387, och i bowling när man ska få ner så många käglor som möjligt har jag fått ner 501...ÄN SÅ LÄNGE!! :cool: Jaja, men det är jag inte så jättebra på!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.