LiQuiDe Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 var köper man Hylia shield och hur många rupees kostar den..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Hylian Shield finns i Malo Mart för 200 Rupees. (Tror det var så.. :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 ok tack.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Men jag tror man behöver ha klarat nåt för att kunna köpa den, tror det var Fire Temple/Death mountain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 ok..tack men har den nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Nää det behöver man väll inte när jag gick in i templet så brann min sköld upp så då drog jag till Kakariko Village och jag kunde köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.