pika Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 hej eh.. innan 4:e bossen så finns där en kista till vänster.. och en kvicksandspöl som täcker hela gången.... jag har spinnern så jag kan åka på rälsen men jag kommer ju inte upp på den/dem?! så irriterande.. <_< ngn som kan hjälpa mig ?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Med spinnern kan du åka över sanden. ;) Annars får du gå till rummet där det finns en massor av rälsar, för där finns det två utgångar. Gå ut genom den dörren du inte kom in ifrån så kommer du till den kistan också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pika Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 ehm.. jag kanske inte va tillräckligt detaljerad? där e nån grajj som man ska stoppa spinnern i och trycka A snabbt... men så är där en liten väg till vänster med ett sandhål i mitteln och en räls på höger och en till vänster och jag på sanden med spinnern så är där en stor kant som jag inte kommer över.. + rälserna kan man inte få ngt grepp på.. de är för höga men sänks längre fram vid kanten mot kistan men det är ändå för högt :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 ehm.. jag kanske inte va tillräckligt detaljerad? där e nån grajj som man ska stoppa spinnern i och trycka A snabbt... men så är där en liten väg till vänster med ett sandhål i mitteln och en räls på höger och en till vänster och jag på sanden med spinnern så är där en stor kant som jag inte kommer över.. + rälserna kan man inte få ngt grepp på.. de är för höga men sänks längre fram vid kanten mot kistan men det är ändå för högt :/ Aha den! Kistan på andra sidan innehåller bossnyckeln men det är inte meningen att du ska ta den vägen. Du ska ta en annan väg för att nå kistan, som du kanske sett så finns en dörr på andra sidan om kistan vilket är dörren du skulle komma ifrån för att nå kistan. Men jag minns inte hur man kom dit sorry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Som jag sa, gå till rummet med massor av räls. Om du inte vet vart det är så gå till det rummet där du hittade spinnern. I rummet innan ska du ta dig till den vänstra dörren. Då kommer du till ett rum där det finns en massa räls. (Det finns en hjärtbit i det här rummet.) Åk så du typ kommer en våning upp, och ta den utgången där uppe. Och när du kommer ut ur det rummet så kommer du till kistan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pika Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 usch det rummet kan man inte glömma xD får prova att komma upp där då .. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg