Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Om man ska surfa på internet på sin Ds måste man köpa en sån där Internet disk och en Usb Connector , men att surfa på internet kostar väl inga extra månadskostnader? Och om Usb connectorn inte fungerar t.e.x att man inte hittar nån anslutning kan man skicka tillbaka den då och få pengarna tillbaka? Redigerat 4 Januari 2007 av Pcplayer
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Man får betala om när man är på Internet såvida du inte har bredband.Den är ju öppnad så jag tror nog att du inte kan skicka tillbaka den.
skate_1986 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Alldeles riktigt. Det kostar bara för själva internettanslutningen, som brukar vara en fast månadsavgift, och för den får du surfa precis hur mycket du vill. Men däremot ställer jag mig gaska frågande till om du kan byta den rakt av, men däremot går det nog bra att byta ut den mot en ny på garantin. Men enklast hör med varuhuset som du köpte produkten av. Men man kan oxå vara så fräcka att man packar tillbaka den på ett juste sätt, fast dagens förpakningar är så pass dumt utformade så att den är nästan en omöjlighet.
Gäst Pcplayer Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Det gjorde jag med ett annat företag en gång! :D
Rekommendera inlägg