Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Jag har tänkt köpa Pokémon Mystery Dungeon Blue.Är det värt det?
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Om du är ett Pokémonfreak:Ja. Annars nej. Jag gillar inte Pokémon men Blue Dungeon dög. Klicka här för att ta dej till min Recension av spelet :) Redigerat 5 Januari 2007 av reXXirT
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Om du är ett Pokémonfreak:Ja. Annars nej. Jag gillar inte Pokémon men Blue Dungeon dög. Klicka här för att ta dej till min Recension av spelet :) Jag vet allt det där.Jag är ett litet Pokémon-f*n så jag kanske ska köpa det.Eller?
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Jag tycker du ska köpa det då. ^^
Gäst kameo Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 det är as BRA TYCKER JAG!! :) JAG BLEV CINDAQIL SOM JAG VILLE :) !!!
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 det är ganska tråkigt i början men när man har kommit igång är det kul :)
w4nkarN Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 Japp det är det det e jätte bra!! :cool:
Colin_Kun Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Inte värt att köpa varesig du är f*n av serien eller inte... detta spelet är sämst och absolut ingeting att ha alls -___-
Gäst kameo Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) Inte värt att köpa varesig du är f*n av serien eller inte... detta spelet är sämst och absolut ingeting att ha alls -___- nej dej kan man inte kala poke-fän :P direkt Redigerat 9 Januari 2007 av kameo
Colin_Kun Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Skrivet 10 Januari 2007 Hah, du känner inte mig... jag är ett Pokémon f*n alright! Spelat Pokémon Ruby nu i 400 timmar och längtar mycket till Diamond... iallafall så anser jag att bara de riktiga RPG spelen där man är en tränare är de som är bra. Jag trodde att Mystery Dungeon skulle bli bra, men ärligt talat så är det det sämsta Pokémon spelet någonsin!
Rekommendera inlägg