Jag har tänkt köpa Pokémon Mystery Dungeon Blue.Är det värt det?
Är Det Värt Att Köpa
Om du är ett Pokémonfreak:Ja. Annars nej. Jag gillar inte Pokémon men Blue Dungeon dög.
↗ till inläggetJag vet allt det där.Jag är ett litet Pokémon-f*n så jag kanske ska köpa det.Eller?Om du är ett Pokémonfreak:Ja. Annars nej. Jag gillar inte Pokémon men Blue Dungeon dög.
Klicka här för att ta dej till min Recension av spelet :)
Jag tycker du ska köpa det då. ^^
det är as BRA TYCKER JAG!! :) JAG BLEV CINDAQIL SOM JAG VILLE :) !!!
jag blev mudkip som jag ville
det är ganska tråkigt i början men när man har kommit igång är det kul :)
Japp det är det det e jätte bra!! :cool:
Är kul för dom som kan pokemon....
Inte värt att köpa varesig du är f*n av serien eller inte... detta spelet är sämst och absolut ingeting att ha alls -___-
↗ till inläggetInte värt att köpa varesig du är f*n av serien eller inte... detta spelet är sämst och absolut ingeting att ha alls -___-
nej dej kan man inte kala poke-fän :P direkt
Hah, du känner inte mig... jag är ett Pokémon f*n alright!
Spelat Pokémon Ruby nu i 400 timmar och längtar mycket till Diamond... iallafall så anser jag att bara de riktiga RPG spelen där man är en tränare är de som är bra.
Jag trodde att Mystery Dungeon skulle bli bra, men ärligt talat så är det det sämsta Pokémon spelet någonsin!
det är faktiskt bättre än t.ex. pokémon pinball iaf :P
Och det gör det värt att köpa?...
Mystery Dungeon är inte värt pengarna alls, man kan lika gärna kasta pengarna i havet istället för att köpa det spelet.
Nä dete det absolut inte!! Jag varnar dig för det spelet.
Colin_Kun: Men det var en som sa att det var det sämsta pokémon spelet som gjorts och då sa jag bara att det var bättre än Pinball...
Nä det är inte värt det (har en vän som har det )
↗ till inläggetNä dete det absolut inte!! Jag varnar dig för det spelet.
Måste faktiskt säga att jag till och med hade mer kul med Pokémon Pinball och det är ett riktigt värdelöst spel... hade till och med mer kul med Pokémon Channel och det är ju extremt!!
dark zebra köp det det är mycket roligare än de andra spelen :)
Ó.ò!!! Tja... vad kan man förvänta sig av en 10 åring, Mystery Dungeon är absolut inte bättre än de andra spelen.
Pokémon fans! ni väntar på ett nytt Pokémon spel... Mystery Dungeon är inte det spelet ni väntar på, det ni väntar på är Pokémon Diamond & Pearl.
Strunta i Mystery Dungeon och vänta lite till istället så att ni kan använda pengarna på Diamond eller Pearl istället!