khsl Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Hej JAg har en lite fråga till alla som rune craftar på runescape vet ni var alla stenarna är som amn kan gå in ni har bara hittat 3 den första utan för vorok och där kan du göra earth den andre är utan fö falador och där kan du göra wind och den tredje är utan för barbariaan byn och dä kan du göra body runor någon som har hittat några andra stenar stenarna heter typ mystery runis och jag violl helst bara veta dom som man kan hitta i free world Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 det ligger en i wildness nånstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 det ligger en i wildness nånstans okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 http://www.runeweb.net/index.php?page=rs2-runecrafting gå in på hemsidan så kan du hitta alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 den i wilderness är chaos altar - member, han sa free, ÄR DU BLIND ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 han sa faktisk dom som man kan hitta i free world ;) men iallafall går den inte att använda de altaret i f2p, men jag vet lite olika altare, mindaltaret ligger på gränsen till wildy mellan goblinvillage och ice mountain, vattenaltaret i lumbridge swamp, eldaltaret i al kharid nära ett staket o en massa katusar, var det alla eller har jag glömt nån? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg