Alyricsa Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Jo, vill ha lite hjälp av några personer (3 killar, 1 tjej) och göra en låt i Counter-Strike tema. Jag fixar musiken men det ända ni/du behöver är följande: 1. Du måste kunna förstå ord som Te.x lol 2. Ett headset 3. MSN 4. Du MÅSTE vara övar 10 år om du vill va med Intresserad? Skriv i detta ämne, PMa mig eller mejla [email protected] Om ni anmält er till detta så skickar jag ett PM eller ett E-post till er med mer info. Redigerat 5 Januari 2007 av DJ_Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Varför en låt om counterstrike?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Han kanske gillar Counter Strike? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alyricsa Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Jag lyssnade på Vi agenter-000&001 och blev inspererad! Vill ni va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postal Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 är det inte bättre att man spelar in sig i en studio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Hur menar du med att spela in? menar du på en studio elr nåt elr på datan? om det är på datan så vill jag gärna vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 im in, skicka pm om du tar emot mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Skulle gärna men har ingen mic, min brorsa råkade trapma sönder den :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TAGMASTER Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 tråkigt tema . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postal Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Jag menar att man spelar in det i en studio.. inte i datorn... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.