Gäst Elite Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 level 60 utan aimedshot? ganska fattigt. Fast ni kanske vet bätttre för jag har alltid haft MarkManship. Aimed Shot är inte ett måste. >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Aimed är faktiskt knappt bra sen patchen, det enda den duger till nu är en öppnare för strider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 level 60 utan aimedshot? ganska fattigt. Fast ni kanske vet bätttre för jag har alltid haft MarkManship. nae bara imba! och Snake aimedshot ÄR till för att användas i starten av striden och inte bra annars... och haru tängt på att efter pathen om du speccade markmanship så måste du köpa bättre ranker av aimedshot hos din hunter trainer. typ 2 eller 3 pers jag känner sa samma sak då sa jag till dom att besöka sina hunter trainers och nu tycker dom hunters är mer imba än förut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Aimed är faktiskt knappt bra sen patchen, det enda den duger till nu är en öppnare för strider. Håller med. Jag klarar mig gott och väl utan Aimed Shot.@ Hunted: Tror dina vänner att Hunter är gjord av Aimed Shot? Det är inte bara Aimed Shot som gör Hunters bra. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg