Ogri Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Jag har inte sett den jag vet ändå att den är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizardax Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Boken hade bättre handling och dom gjorde om för många saker i filmen. :angry: :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 håller på att läsa boken. den e väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mahed Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 jag tycker den e sådär :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 4 April 2007 Rapport Dela Skrivet 4 April 2007 ganska bra är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Alla som tycker filmen är bra har inte läst boken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 den va både kort och skit kass! Boken är MYCKET bättre! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kristoffer Kenobi Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Böckerna är väldigt bra, men jag tycker filmen också är bra med tanke på hur mycket boken innehåller. Följde filmen boken för mycket skulle den bli flera timmar lång. Jag är enn inbiten fantasyälskare, men jag accepterar ändringarna, dels på grund av regissörens budget. De hade inte särskilt mycket pengar när de gjorde den här filmen, vilket de ofta säger på bakom kulisserna-materialet. Men hur ska de tjäna ihop till räckligt med pengar för att göra nästa film bättre, om ingen är beredd att ge den en chans? Många som jag känner "har hört av en kompis att den är dålig", så intäkterna blir inget vidare. Det är en jättebra film för en så tjock bok. De har hoppat över en del som har betydelse senare men jag tror ändå de behöll det viktigaste, eftersom Christoffer Paolini faktiskt berättade hela handlingen i alla böckerna för manusförfattaren så att han skulle ta med allt viktigt. Det välsignade barnet, Elva, spelar inte särskilt stor roll i andra boken, även om rollen hon har är viktig. Men en sak jag tänker på är att Eragon verkar intresserad av Arya (vilket delvis stämmer med boken), men att Arya skulle hysa samma känslor blir jag inte klok på. Det spelar en viktig roll i andra boken att hon INTE gör det. Men varför klaga? Bra film. :D Se onr sverdar sitja hvass Redigerat 29 April 2007 av Kristoffer Kenobi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 filmen kändes för kort x( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.