Twisted_Sister Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag behöver hjälp med banan efter "Carrington Villa - Hostage One" Jag har spelat banan säkert 500 ggr men fattar inte hur jag ska klara den. Jag har inte den blekaste aning om vart jag ska gå för att klara banan. snälla, hjälp mig :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michaelabc Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Jag behöver hjälp med banan efter "Carrington Villa - Hostage One" Jag har spelat banan säkert 500 ggr men fattar inte hur jag ska klara den. Jag har inte den blekaste aning om vart jag ska gå för att klara banan. snälla, hjälp mig :rambo: Om jag minns rätt så är det banan när man ska rädda en tjej i början. du ska vända dig om i början och gå fram och titta ner där ser du en tjej som blir hotad av 2 killar skjut båda två. Hoppas du förstår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicko_94 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 skulle underlätta om man visste villket uppdtrag det är, inte villket som kommer före... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg