Johkie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag tycker mysteriet på greveholm har varit den bästa julkalendren jag har sett. den har nån handling, den är kul stundtals ja den är bra helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Driveru med mej? Jag pissa på mig när jag såg den där skeletsnubben. Den ändå julkalendar jag kmr ihåg är Pelle Svanslös, den va helt okej antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Diesel Råttor & Sjömans Möss. Jag tyckte den var bra (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag tycker mysteriet på greveholm har varit den bästa julkalendren jag har sett. den har nån handling, den är kul stundtals ja den är bra helt enkelt mmm. älskar den :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jo,den är den jag minns mest och gillar mest också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag tycker också Mysteriet på greveholm. När jag såg den var jag skiträdd för skelletet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 håkan bråkan eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag tycker mysteriet på greveholm har varit den bästa julkalendren jag har sett. den har nån handling, den är kul stundtals ja den är bra helt enkelt Jag tycker också den var helt okej ! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 helt klart mysteriet på greveholm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Flyttad... Mysteriet på Greveholm tycker jag är den enda som varit en bra julkalender. Sen kan jag inte minnas någon annan julkalender innan det, men de jag sett efter den har varit kassa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Har inte sett julkalendern på 2-3 år så jag kommer inte ihåg nån :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag måste nog säga Mysteriet På Greveholm eftersom jag typ inte har sett någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.