Nami Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 När man har klarat spelet så kan man byta bakgrunder på nederskärmen på värld 1 i det blåa Toad Huset. Men hur får man den sista av dom? Den som är längst bort till höger, den är typ osynlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 (redigerat) Du måste ha använt alla stora guldmynt tror jag :) Redigerat 6 Januari 2007 av THehero164 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Vaaa???? Jag har ju 37 stycken sen kan jag skaffa mer -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 ja men när du har öppnat ALLA vägar som man kan öppna kommer du inte ha något kvar, just nu har jag 78 st ^^ :D jag har nästan tagit alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wille747 Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Du samlar ihop alla stjärpengar som finns på hela spelet. Det finns 3 på varje bana (toadhusen och kanornerna räknas inte) :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Okej, men hur ser den bakgrunden ut? Och kostar den lika mycket som dom andra bakgrunderna? (20 mynt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Okej, men hur ser den bakgrunden ut? Och kostar den lika mycket som dom andra bakgrunderna? (20 mynt) Det är mario och luigi i nes verisonen av super mario bros och so kostar den 20 guld mynt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemonkongen Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 jag har brukt alla mynterna och har alla bakgrunderna. och visst dere vil væra luigi så bara hold inne l och r nær dere skal velgja mellam a,b eller c :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Jag har spenderat alla nu också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg