"Zui" Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Skrivet 20 Februari 2004 Hur många baner finns det?? Och vad hetr dem sista... jag är på en ubåt... är det en av dem sista banerna?? :huh: :huh: :huh: :huh: <_< <_<
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Skrivet 20 Februari 2004 Det är ett spel som desutom heter XIII och är 13 i romerska siffror... Det är ett spel som handlar om en gubbe som ska typ döda mongoler lr nått tror jag... Sel-chading är det gjort i (tveksam med stavningen :blink: )
Kassler Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Skrivet 21 Februari 2004 Det finns typ 30 banor. Jag har klarat det några gånger...eller 2 i alla fall. Sista banan är man på en båt. Men vem är egentligen nr.1? Presidenten eller?
anton Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 jag har klarat u-båten ock kommit upp öppnat grejerna under vattnet och satt bomben på u-båten sen upp för ta skydd sen då :D ?????
anton Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Skrivet 30 Mars 2004 jag har öppnat ventilerna under vattnet och satt bomben på u-båten och jag har kommit upp ur u-båten snälla, du kassler hade ju klarat det snälla hjälp mig <_<
Rekommendera inlägg