hofvits Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 vart får man gul trinity?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Du måste klara hercules cup, du låser upp den genom att klara neverland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hofvits Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 (redigerat) men jag har ju klarat neverland men jag har inte fått gul trinity Redigerat 6 Januari 2007 av hofvits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceSpyro Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag kan berätta vart alla gula trinitys är: Olympus Coliseum: i lobbyn Agrabah: Cave of Wonders finns i första rummet där Traverse Town: Bakom Merlins hus Neverland: gå upp för första stegen gå sedan till dörren till höger så finns den där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hofvits Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 men jag vill veta hur man får/hittar gul trinity inte vart alla är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceSpyro Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Neverland(Peter Pan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) klara hercules cup för att få gul trinity, man måste klara neverland för att låsa upp hercules cup Redigerat 7 Januari 2007 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceSpyro Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 för typ 1 miljonte gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 får man inte save the king efter de??? lr vänta de är efter hades Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg