Khazar Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Öndigt att bumpa en nerlagt ch ammal tråd? ._.är 4 dagar gammalt? lär dig stava innan du gnäller-,- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RobertPL15 Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Nej det går inte att få honom det är bara Fusk, men man kan möta honom genom att klara Adventure på normal klara på 15 minuter Hej, jag undrar om man kan får giga bowser? <_< Eller om han ens finns... Men jag undrar kan man få han? I så fall hur? Här e 2 bilder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 (redigerat) Jag är inte säker på att man kan få Giga Bowser, men man kanske kan det. Jag trodde att man fick Giga Bowser om man vann event 51, men så var det inte. Någon medlem sa att om man hade Action Replay kunde man få honom. Och han suger nog inte, han måste ju vara jätte-stark. Jag har dock inte fått honom. Där nere finns en bild på hans trofe. :unsure: Redigerat 31 Augusti 2008 av Jojje3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg