Maddiz_93 Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Är det någon som vet? Har registrerat mig för The Sims 2 - Studentliv :student: Men måste registrera mig för "Orginalet" också. Takk Så mkt.. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 ....det hände samma sak med mig...exakt samma sak :( hur gör man. hur avregistrerar ma the sims 2 eller the sims2 studentliv :student: :student: :student: hjälp!!!!!!!!!!!!!!!! snälla hjälp mig och den där andra killen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Killen, kan du inte läsa? Jag tror inte det går att avregistrera spelet :( jag har ialla fall inte lyckats, men ni kan ju testa kundsuport eller nått liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Ska gå till game och fråga....kanske går, hoppas det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg