Anorectic Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 www.geekwars.se spelet går mest ut på att göra det surt för andra "geeks" (spelare) genom att antingen bara hacka de eller andra saker, som du kan göra efter att du har levlat. man kan även joina grupper för att sedan gängbråka, och skaffa grupppoäng genom gängbråk. Någon som har en grupp som jag kan joina? PMa grupptag och lösen till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 verkar kul :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Den sidan väcker minnen. Spela den för 3år sedan. Då man kom upp till 6:e plaseringen på att ha respekt. 13000 tror jag det va då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 hmm....sidan laddar segt trots 24mb/s i min data! Ska det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 dom kanske har mycket trafik lr bara låg bandwidth generalt... jag spelade detta tidigare och jag tyckte att det sög... men det är bara min åsikt, det fanns ju ett till sådant här spel som man ochså hackar på . det spelet var mycket bättre en detta tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.