Gäst Kabby Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Sitter här och surfar på mitt Wii. Men jag undrar, kan Wii få virus? Det verkar som om den kan spara Cookies. Och om den kan, hur blir man av med dem? Redigerat 7 Januari 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Det finns redan en sån här tråd, men okay :P Varför vill du bli av med Cookies först och främst?... många sidor behöver det... och jag är rätt säker på att Wii raderar dem efterhand. Iallafall så kan man inte få virus eftersom Wii har för lite lagrings utrymme för att få ett Virus... Läs även tråden internet där jag skrev lite mer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Jag såg den andra tråden nu :P Men jag menade inte att jag ville bli av med cookies, utan att det verkade finnas ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Jag har inte märkt av det, men visst jag antar att det finns :P men det skadar inte alls.... hursom helst så huvudsaken är att man inte kan få Virus :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Najsarn Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Nä jag har då inte fått något Wiirus :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Även om det fuinnits virus så hade man troligen inte fått det bara sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Även om det fuinnits virus så hade man troligen inte fått det bara sådär... Nej, men om man går in på fel sidor händer det lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Då säger jag skaffa en bättre brandvägg och ett bättre virusskydd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Kan man ens ha anti virus på Wii? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag snackade om datorer... och varför skulle det behövs anti virus på Wii när det inte finns några virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 (redigerat) Nä jag har då inte fått något Wiirus :D HAHA den var rolig Wiirus Håller med för lite utrymme eller vad han nu sa Redigerat 10 Januari 2007 av theWorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Exakt... finns inte tillräckligt med utrymme för att lagra ett virus och i vilket fall som helst så finns det inga virus som är anpassade för Wii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.