Hoppa till innehåll

Irreterande Bugg I Wild Arms 4


Claudia
 Dela

Rekommendera inlägg

Som varje jul fick jag minst 1 spel i julklapp, i år var ingen skillnad. Mitt i högen ligger ett paket i klassiskt dvdformat. I detta mystiksa paket ligger Wild Arms 4. Jag sätter igång och spelar och märker efter 4-5 speltimmar att något är fel. När spelet ska ladda vidare från en screen till en annan (great stairway area:2) händer det... inget! Musiken och bakgrundsljuden går vidare, dock inte grafiken. WTF! Och jag som tyckte skiten var kul...

Jag börjar testa ifall maskinen är för varm, stänger av och startar om. Inget förändras. Jag testar spelet på en polares PS2, inget förändras. Jag kör t.o.m spelet från början, inget ändras! Fel på cdn gissar jag och skickar tillbax det till spelföretaget.

I morse öppnar jag Superplay och läser en recension av spelet. Ser man på! Recencenten har samma J*vla bugg!! That's weird...

 

Mina frågor är:

-Har nån annan spelat WA4 och har haft samma problem? Vad har du gjort för att komma vidare?

-Vad händer när det är fel på alla spel, och om detta är fallet hur kan spelet släppas utan att ha buggtestats?

 

Jar är desperat... ett jullov utan spel??? :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...