Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag har laddat ner prylar som nya tv-apparater osv på TSR-Sims 2 Downloads Jag läggar dom i Downloads i Sims 2-mappen men det funkar inte. Någon som vet varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JagVillHetaSims Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag har laddat ner prylar som nya tv-apparater osv på TSR-Sims 2 Downloads Jag läggar dom i Downloads i Sims 2-mappen men det funkar inte. Någon som vet varför? tryckte du på gubben i lådan eller den gröna nedåtpilen när du skulle ladda ner? Om du tryckte på gubben i lådan så är filen i formatet sims2pack. Sims2packfiler ska du dubbelklicka på och installera för att filen ska hamna i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Och om den heter någonting med .zip eller .ror i slutet måste du högerklicka och välja "extrackt here" (i downloads mappen). Om det är en .rar fil måste du ha winrar eller något liknande program Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) Jag vet, men prylarna finns ändå inte med i spelet. Jag har tom uppdaterat alla minna expansioner med dom senaste uppdateringarna.... och när man installerar sims2pack så ligger inte prylarna i mappen downloads. Redigerat 9 Januari 2007 av Bf2-nörden-Niclas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Vad är det för typ av nerladdningar? Kläder eller föremål eller hacks? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Nya tv apparater och datorer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg