Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 Jag har laddat ner prylar som nya tv-apparater osv på TSR-Sims 2 Downloads Jag läggar dom i Downloads i Sims 2-mappen men det funkar inte. Någon som vet varför?
JagVillHetaSims Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 Jag har laddat ner prylar som nya tv-apparater osv på TSR-Sims 2 Downloads Jag läggar dom i Downloads i Sims 2-mappen men det funkar inte. Någon som vet varför? tryckte du på gubben i lådan eller den gröna nedåtpilen när du skulle ladda ner? Om du tryckte på gubben i lådan så är filen i formatet sims2pack. Sims2packfiler ska du dubbelklicka på och installera för att filen ska hamna i spelet.
Fogity Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 Och om den heter någonting med .zip eller .ror i slutet måste du högerklicka och välja "extrackt here" (i downloads mappen). Om det är en .rar fil måste du ha winrar eller något liknande program
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) Jag vet, men prylarna finns ändå inte med i spelet. Jag har tom uppdaterat alla minna expansioner med dom senaste uppdateringarna.... och när man installerar sims2pack så ligger inte prylarna i mappen downloads. Redigerat 9 Januari 2007 av Bf2-nörden-Niclas
Fogity Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Vad är det för typ av nerladdningar? Kläder eller föremål eller hacks?
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Skrivet 13 Januari 2007 Nya tv apparater och datorer
Rekommendera inlägg