sny Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 visst är det så att om man köper nes spel från amerika kan det hända att dom inte funkar här i sverige,eller?hur vet man om dom funkar eller inte?ser man det på spelen?måste man testa först?eller har jag helt fel och det funkar ändå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 du måste modda ditt Nes för att kunna spela amerikanska spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Va det borde väll gå jaag har inget men hur modda mon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sny Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 hur moddar man det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Man skickar iväg det nånstans (borde va ganska svårt att hitta vart eftersom det är gammalt) och så fixar dom det. Min kompis gjorde det för vääääldigt länge sen och jag tror inte han minns vart han skickade iväg det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 En som sålde sitt NES på en sida (tradera.com) hade bytt till en connector som klarade av utländska spel... Han kallade den "Multi-X connector". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 det går inte spela utlänska spel på tv spel då måste man köpa till grejor som är skit dyra=( det går på advance=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag tror det ska gå även om du köpt dem från ett annat land ele? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Inte riktigt. Det beror på om du köpt dom i nån annan region. Har för mig att regionerna är Europa, Nordamerika, sydamerika och japan. Nåt liknande är det. Så jag har för mig att spel man köpt inom Europa ska gå att spela på ditt gamla hederliga NES köpt i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg