Hampe The Killer Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 Varför fungerar inte det när jag temjer jag sätter ur frys trap och scathred shot och börjar ta över djuret och han frys men när jag är klar med temning så får jag han inte i alla fall vad går fel :blink: dom är ju underlevliga mej?
Nemerlon Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 Har djuren du försöker tämja högre lvl än dig?
Hampe The Killer Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2007 ok men varför går det inte?
neVah Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 Använder du scatter shot så lägger djuret inte märke till dig. Annars så ska d funka.
Snake Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Tame misslyckas ibland, försök bara igen. Och försök att inte bli slagen en enda gång, använd Aspect of the Monkey.
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Tame misslyckas ibland, försök bara igen. Och försök att inte bli slagen en enda gång, använd Aspect of the Monkey. spelar ingen roll så länge du inte dör..
Rekommendera inlägg