Gäst Kabby Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 När jag körde banan "Bunnies have the Natural Rhytm" på Rayman, så slog jag först ut några kaniner. Men sen så blev det nåt sjukt med kontrollen. Jag slog hur hårt som helst utan att något hände. Var dte en bugg eller? PS: Jag har testat typ 6 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Öh blev det så varje gång?... är det de där spelen där man dansar eller? Testa ett annat spel och se om det blir så när du spelar det för då är det ju fel på din kontroll... annars pröva att synca om den eller helt enkelt pröva att hålla kontrollen på ett annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag har testat, den funkar på alla andra spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Har du Nunchucken i andra handen? -___- Vet dum fråga, men man vet ju aldrig om du är lite korkad för tillfället xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag har Nunchuken i rätt hand :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Då har jag ingen anning alls vad som är problemmet :/ Verkar skumt iallafall... du får väl testa lite saker, testa som jag sa att Synca om kontrollen och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Jag kollade på en annan sida, där var det en som hade samma problem... Kanske nån miss av UbiSoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Ingen anning... men tja det kan vara det ja eller så är det bara ett få antal versioner som blivit drabbade av detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mammajackan Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Är rayman kul? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Är rayman kul? :D Ja, min recension av det finns här http://www.fuska.se/spel/wii/rayman---ravi...sion-s2258.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.