Baf2 Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 HEEJ Har laddat hem pspwxp nu men det var inte xp. ladda hem den som BF2-NÖRDEN-NILAS tipsa mig om. Men spelen funkar inte. snälla hjälp mig har fw 3,03 på min psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 (redigerat) Har du laddat ner den härifrån? Guiden ingår i en txt-fil, både på svenska och engelska! ;) Vista ska funka på alla verisioner. Har också den nya och Vista funkar bra för mig.. Redigerat 10 Januari 2007 av Bf2-nörden-Niclas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 hahahah . men varför har spelen slutat funka de har ju inget me de o göra ?!:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 hahahah . men varför har spelen slutat funka de har ju inget me de o göra ?!:P dom spelen som är på vista!!!!!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 torrenten vill inte ladda ner (0KB/s) Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Tack jag märkte det nyss. Har ingen aning om vad som är fel. Ska fixa så att ni kan ladda ner den direkt från en hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Tack jag märkte det nyss. Har ingen aning om vad som är fel. Ska fixa så att ni kan ladda ner den direkt från en hemsida. Har fixat det nu :cool: :cool: :cool: satte på Flash på psp funkar kanon!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg