Zzznake Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Hej! Jag har nyss fått ett nytt spel till min Xbox - The Sims Boustin´Out. Jag vill spela tillsamans med mina kompisar, men jag hittar inte vart man gör det! Nån som vet vart man ska trycka och så? //Zzznake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 tryck på start med player 2 kontrollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Är det spelet bra? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Fick en sjua i superplay om jag inte minns helt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Okej då är det ganska bra med andra ord! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Jaaaa ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 (redigerat) det är störande att dem blir på dåligt humör så snabbt. p.s det borde finnas mer fusk till spelet! vad tycker ni om min nya avatar??? Redigerat 23 Februari 2004 av Twix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg