Gäst Kabby Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Nån mer som håller med om att vapnet i City in the Skys är riktigt fantasilöst? Jag menar, det är ju knappt som att man får ett nytt vapen. Hur kul är det att få en Clawshot till?! Man använder ju den bara till att leka Spider-Man... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Nja det kunde vara nåt annat men Double hookshot är ju bra, tycker det e grymt att använda den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 aa men den e ju bara som den vanliga om man har den som vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Håller med, man har den ju bara när man måste ha den(när man ska leka Spiderman) man kunde ju ha något lite mer fantasifullt. Och nåt jag stör mej på så fruktansvärt är att MagicPower inte finns. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 "Och nåt jag stör mej på så fruktansvärt är att MagicPower inte finns" Om du menar den där magimätaren så håller jag med :angry: ------------------------------------------------- f*n va tråkit zelda spelen har blivit nu för tin ... Dom va bättre förr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Tycker Double clawshot var en riktigt bra och rolig grej för den öppnade fler möjligheter... och att magicpower är borta är ju f*n bara bra så slipper man bry sig om att fylla en sån mätare med magi igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 AA skönt att inte behöva fylla mp mer :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 man måste använda dem för mitt special glitch! (u'l nev'r find o't vat it is (u never find out what it is)) (exept if u ask nice... hehehe) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baby Luigi 94 Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Jag ber väldigt snällt. plz säg vad glitchen är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg