Gäst lordifan Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Skrivet 11 Januari 2007 (redigerat) Hej jag vill göra en meny(tabell) men jag skriver in rätt html kod men tabellen syns inte på hemsidan vf? Är tacksam för svar! <TABLE> <TR> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> </TR> <TR> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> </TR> <TR> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> </TR> </TABLE> Detta är html koden Äh hitta lösningen på en annan hemsida så jag behöver inte hjälp LÅS denna tråden! Redigerat 11 Januari 2007 av lordifan Citera
hades_932 Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Skrivet 11 Januari 2007 Hej jag vill göra en meny(tabell) men jag skriver in rätt html kod men tabellen syns inte på hemsidan vf? Är tacksam för svar! <TABLE> <TR> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> </TR> <TR> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> </TR>??? <TR> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> <TD></TD> </TR> </TABLE> Detta är html koden Äh hitta lösningen på en annan hemsida så jag behöver inte hjälp LÅS denna tråden! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.