Sidney Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Skrivet 11 Januari 2007 (redigerat) Var kan man köpa en helsvart hatt som är lite punk aktig?!! Redigerat 11 Januari 2007 av tyresö Citera
Gäst Helgon Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Skrivet 11 Januari 2007 Jag har en sån, köpte den på H&M här i mitt kvarter. Eftersom jag inte tänker förklara ut vad jag bor så kan jag berätta för dig att jag är ifrån Stockholm. Kika runt på H&M i Stockholm då? Citera
KalphiteQ Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Skrivet 11 Januari 2007 Tycker det är coolt med hatt :) Sån som Bam Margera har specielt B) Citera
Sidney Skrivet 11 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2007 Jag har en sån, köpte den på H&M här i mitt kvarter. Eftersom jag inte tänker förklara ut vad jag bor så kan jag berätta för dig att jag är ifrån Stockholm. Kika runt på H&M i Stockholm då? Bor också i stockholm, när köpte du hatten? länge sen? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.