Tjallå!
Vilka här hade tänkt köpa expansionen coh varför?? :P
Tjallå!
Vilka här hade tänkt köpa expansionen coh varför?? :P
Självklart ska man köpa BC om man har WoWw
Ganska onödig, eftersom nästan alla köper BC, dessutom fel forum..
Många Tänker :) http://www.fuska.se/forum/Burning_Crusadel-t81229.html
jag ska inte köpa det för att jag är bara i lewvel 25, min speltid tog slut 22dec & jag vet inte när jag ska köpa gamecard, brukar säga att jag ska köpa det när jag har tråkigt :P
jaa...mitt game card tog slut just idag å jag skulle göra WC....
<_<
:meddum:
behöver man fråga??? när de entligen kommer en stor uppdatering så är de ju klart man köper
jag ska köpa Nya wow för jag ÄLSKAR WOW
Självklart ska man köpa X-Packet om man har WoW!
Jo det klart, lv l60 är ganska tråkigt om du inte är i en end-game guild så alla nya grejor är ju bra.
Ska köpa det snart.
Köpte det på natten när det var världspremiär. Collector Edition =)
Köpte det i tisdags. :)
↗ till inläggetKöpte det på natten när det var världspremiär. Collector Edition =)
Hur länge köade du innan dom öppnade affären ?
↗ till inläggetNågra timmer :PKöpte det på natten när det var världspremiär. Collector Edition =)
Låter ju inte så kul..Men hur viktigt kan det vara att få spelet just den minuten det släpps? '
EDIT: Är du 13 och du fick köa mitt i natten en skoldag?
Kanske studiedag... Kanske fejkad sjuk.. :)
Har det redan och en level 63 :). Men ganska onödigt att köpa om man inte är 58 (som krävs för outland).
Köper det när jag blir högre lvl.
↗ till inlägget1:Blizz var där :PLåter ju inte så kul..Men hur viktigt kan det vara att få spelet just den minuten det släpps? '
EDIT: Är du 13 och du fick köa mitt i natten en skoldag?
2:Jag ville ha Collector Edition!
3:Jag bryr mig inte, men skolkade iallafall inte.
Xade: Det är ju kul att testa dom nya Raserna.
DonKeN: Ingen rolig skoldag dagen efter xD.Kan inte fatta att du fick köa mitt i natten..hemmos mig skulle det inte ens vara någon ide att ens tänka på saken . Min mamma skulle skrika; NEEEEEEJ!! . :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in