Gäst 55_66 Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Eftersom att man kan ha svenska på PS3 så kommer säkert svenska lite senare till PSP :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golgo Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 jag tror inte det. Psp är inte lika stort som ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 psp är faktiskt större än ps3, men bara för tillfället...svenska kommer säkert komma med till psp slim snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 jag tror att firmware 4.XX... kommer innehålla svenska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 lol tro gör man i kyrkan, jag tippar på att det inte kommer innehålla svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 lol tro gör man i kyrkan, jag tippar på att det inte kommer innehålla svenskalol, jag tippar på att du läser svenska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 lol tro gör man i kyrkan, jag tippar på att det inte kommer innehålla svenskalol, jag tippar på att du läser svenska? va? jag tror att deta bara kommer till Slim-modellen på 4.XX faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jodaå, det finns ett hack för detta. Googla. Du måsta ha custom firmware 3.52 M33-4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg