goat Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 hej allihopa :) nu är det p det visset att mitt firefox j*vlas med mig! jag kan nästan inte så några bilder alls, på firefox officiella hemsida ser jag inte en enda bild, allt e knas. har testat och installera om men det funkar inte :S så här ser msn.com ut :S http://i12.tinypic.com/3zjlqoo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Testa och rensa cache och temporary internet files kanske hjälper annars kanske du har virus? Virus scanna utifall att Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 12 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 redan gjort flera ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Jag har för mej att det ska finnas nån inställning som gör att man inte kan se bilder! Gå in på options/alternativ och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 12 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 tack! det va "hämta automatisk bilder" som inte va i kryssad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.