Hoppa till innehåll

Fable The Lost Chapterst


Gäst jeppedoli
 Dela

Rekommendera inlägg

jag vet ett sätt att få oänligt med styrke poäng och det är att det finns en gubbe som säger att man kan få gifta sig med hanns dotter om man klipper sig på ett vis men det e lögn och man får bara ett tatueringskort av det och då blev jag så förbanad att jag ville döda honom bar det att det inte gick och jag fortsatte i 20evigheter tills jag fick ca 15000 styrke poäng och då tötnade jag men jag blev ond :evil: mycket ond :evil: men man får bara mer åt gongen om någon tror att jag fick 1 styrka per slag :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Ett tips bara:

Det finns många mycket bättre svärd t.e.x så finns det bästa svärdet jag har sett i en affär!

 

Jag har ALLA vapen på fable men jag använder bara "The Harbringer"(svärdet som man drar upp ur stenen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst HazMupp

Bästa svärdet i hela spelet är Sword of aeons och det får man när man dödar Jack the ripper elr vad han nu kallar sig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag har fullt på allt, Magic, Skills och Styrka :kung: Ex, Harfullt på alla magier...

Minns inte vilket Quest det var, men jag så fort man dödade en fiende kom en ny. Så jag hade sånt tålamod att jag dödade så många tills jag fick 214 i MultiCombat..

då kunde jag köpa fullt på allt :) Och har alla svärd tror jag, eller aah alla speciella

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...