Merimi Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Detta är ett simpelt inlägg. En röstning, faktiskt. Vilket spel-slut tycker du är bäst i hela världen? Jag skulle personligen välja Doom 3, det var ett jätte bra slut, och härligt uppenbart att en uppföljare/expansion skulle komma. MVH -Merimi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Diablo 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Om det hadde varit i alla konsoler:Zelda OoT På pc:Medal of honor Pafic assult Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Halo 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Bästa spel slut : Zelda Orcani of Time Sämsta spel slut : New super mario bros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Vet inte riktigt har kört så in i h*lvete många spel. Sämsta slutet måste vara ett spel jag körde på PS2 hos min kompis vet inte vad det hette men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Beyond good and Evils slut ( tja som ingen här har sett, då ingen nånsin spelat världens bästa spel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Bästa slut FIFA spelen, när man tagit sig igenom 15 säsonger (eller hur många det är) och bli världens bästa tränare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.