Hoppa till innehåll

Nu Har Det Hänt


Torayami
 Dela

Rekommendera inlägg

PcPlayer:

Jag sa aldrig att alla ska tycka som jag utan jag har bara sagt min åsikt liksom du sa din innan.... och du skrev ungefär likadant som mig så tja, whatever!

 

ENGULBanaaAaAaN:

Man får ju med två pennor till DS så det kan ju inte vara så svårt att bara byta mellan dem...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja just nu skriver jag iallafall om det tråden handlar om vilket vissa av oss andra inte gör (Sneglar på Pcplayer)

Du verkar inte fatta vad jag säger när jag säger att du ska skriva något vettigt för du fortsätter skriva onödiga saker.

 

Iallafall tillbaka till ämnet!

 

Köp nya pennor, men det kommer inte hjälpa i längden för även de kommer att slitas med tiden.... jag säger, Ta det som en man och acceptera som det är bara, det är svårt till en börja med (Jag vet det, har varit i samma situation) men man vänjer sig och accepterar snart som det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PcPlayer:

Jag sa aldrig att alla ska tycka som jag utan jag har bara sagt min åsikt liksom du sa din innan.... och du skrev ungefär likadant som mig så tja, whatever!

 

ENGULBanaaAaAaN:

Man får ju med två pennor till DS så det kan ju inte vara så svårt att bara byta mellan dem...

 

Han sa ju att pekskärmen redan var full av repor >_>

 

Men mitt DS har inga repor än.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...