Arbiter Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 dom äger sönder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Jag tycker de suger. Vafan, vi ser tillräckligt många idioter på tv ändå, och tydligen så förökar dom sig, se bara på alla andra snyft-idioter med tv tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 De är ganska coola som personer men deras program är inte något vidare. De är förresten i staden jag bor idag för att göra ett reportage om kille med svart bälte som bor här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMG Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Jävligt sköna!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 30 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 dem gör jävligt sköna inslag i ett herrans liv :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Eftersom någon frågar vad jag tycker är jag ärlig. Jag tycker Filip och fredrik är två stycken väldigt tråkiga individer med ovättiga saker att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Fett bäst. Filip+Fredrik+Felix ist dahs shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 De är ju as-fräcka! Speciellt i Ursäkta röran (Vi bygger om). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.