Hoppa till innehåll

Insekter Golden Bugs

trollet66

Rekommendera inlägg

hej jag vill finna den sista insekten sedan har jag 24 st det står så här from the eastern entrance to castletown go east to find a higledge use clawashot to get up to that ledge were you fnd your bug.. har varit runt nu å cirklat o kollat men finner han inte kan någon hjälpa mig som funnit denna ???? tacksam.. har gamecube det var lite annorlunda stod det i guiden....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag vill finna den sista insekten sedan har jag 24 st  det står så här from the eastern entrance to castletown go east to find a higledge use clawashot to get up to that ledge were you fnd your bug.. har varit runt nu å cirklat o kollat men finner han inte kan någon hjälpa mig som funnit denna ???? tacksam.. har gamecube det var lite annorlunda stod det i guiden....

Tror det är en av få som jag har tagit faktiskt.... Kolla på bergsväggen så ska det finnas sådant där gräs man kan klättra på... Du kan i varje fall ta dig upp till klättergräset med Clawshot...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag vill finna den sista insekten sedan har jag 24 st  det står så här from the eastern entrance to castletown go east to find a higledge use clawashot to get up to that ledge were you fnd your bug.. har varit runt nu å cirklat o kollat men finner han inte kan någon hjälpa mig som funnit denna ???? tacksam.. har gamecube det var lite annorlunda stod det i guiden....

tack fann den nu kan jag bära 1000 rupis var finner man det heta vattnet goron frågar efter för at sprnga stenarna ????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I kakariko Village finns det en gubbe som samlar pengar.... Han som finns inne på Malo Mart.... Hjälp honom att få in pengarna till bron, sedan ska du springa den vägen med en sådan tunna vatten som du ska ha.... och då kan du sedan köpa Hot spring water i staden...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack s¨mycket nu har jag bara två saker kvar att fundera ut å det är doktorn var det bara lukten tror ni som vargen skulle känna för fast man har 1000 så är han bara upptagen ändå och så är det kistan som står där ute där goronen skulle ha hot water hur får man ner den ???
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...