negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Uberbump. Förvisso för Championship Manager 06, men jag spelar iaf som Liverpool där. Mitt bästa köp: Alexander Hleb - Otroligt bra, var i toppen på skytteligan två säsonger. Han var inte jättedyr heller. Mitt sämsta: Pavel Nedved -Spelade under förväntan, och han är gammal som gatan. (Slutade efter en säsong.) Och han kostade skjorta. Redigerat 21 Maj 2008 av SunEspeon Citera
Sidney Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Skrivet 21 Maj 2008 Om man är Fiorentina på Fm07 så börjar man med 19 minuspoäng! Jag va i alla fall Fiorentina och Pazzini (hade han från början) och Okaka (värvning från Roma(?)) öste in mål. Adebayor hade jag som inhoppare och han e också grym. Kolla de 3 spelarna: Pazzini - 22 eller 23år Okaka - 17 eller 18 år Adebayor - 23 år Citera
Gäst ihabba123 Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 jag har inte manager 07 men fifa 07 manager mode är också bra. Har Barca som lag. Bra: Adriano, Zlatan, David Villa, Nån spelare från Norden som heter Guldensthein eller nåt. Försöker ta in Roney, henry och christiano ronaldo. Dåliga: Nevill från manshester och Emilind nåt sånt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.