Hoppa till innehåll

Släng Dig I Väggen Wow!

Dream

Rekommendera inlägg

OK jag har typ letat ihjäl mig men så såg jag en annons i nån sida och klickade på den och fick fram "RAPPELZ" ....Det första som lockade mig var att det var GRATIS! ok än sålänge kan ingen klaga på att den är sämre än wow.

Och så ladda jag ner den och börjar köra..... Vad är det jag har här? JO en underbar vackert värld fyllt med effekter som t.ex träd som har susade ljud effekt och att bladet faller ner sakta. Man måste ser det själv för att fattar... Grafiken är den bästa jag har sett i alla mmorpg spel jag har spelat (och jag har speleat över 50st) SJÄLVKLART SLÅ GRAFIKEN WOW!

NU gå jag vidare... Man kan välja 3 olika raser så kan man ser de:

De första ser ut som adelsmän och kvinnor och kan behärskar jobb som : Holy warrior, Breeder, Priest

De andra ser ut som mökrets furste med svarta kläder och kan bärhäskar jobb som : Strider, Dark mage, Soccerors (vet ej stavas)

De tredje likan babare,vilda människor som jag ej har testad.

När man har gått högre upp i level så kan man får Second jobb class.

Själv måste jag medger att dettar ej klå wow för det har För Helve** över 5raser och många klasser.

Men nu till äventyret...Jag börjar i en Ö som heter traniee island (lol) och får lära mig grunden. jag tyckte det tog för lång tid att gå så jag hyrde en fågel som liknar en pecopeco (från Ragnarok Online) och genast får allting en ny syn.

Srtidssystemet likna slikroad och skills uppbugnandet likna också silkroads men man får lv snabbare och har ej begränsat uppgraderingar.

Jag ska inte berättar mer ÄN....ni kanske vill brjar köra nu?

Några kanske har redan tryckit på länken .

Jag ska ej hindra er mer.

BÖRJA ÄVENTYRAR

TRYCK

OBS: enligt mig spöar det WOW men ni andra kanske inte tycker likadant

ps: behöver mer hjälp fråga på bara jag heter Dreamed och e lv 16 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

En lång text kräver bra stavning. Förlåt att jag klagar, men jag tycker att det ska vara läsvärt.

Hursomhelst, nej.. Rappelz här ett hemskt skitspel. Precis som FlyFF och WoW. Det enda som funkat hyffsat är Maplestory och GunZ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

darzak ju det finns legendariska vapen men jag har bara varit på en boss raid med kompisar.

salza om du läser sista raden på min första inlägg ser du vad min gubbe heter och jag spela på lyd servenr

helgon srry om jag syavar mycket fel och så glömde npgra ord checkade inte grammarn men så länge du förstår vad det står så pallar jag inte ändra och synd att du ej gillar spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En fråga... är servrarna säkert skyddade?... alltså är de ordentligt skyddade mot Virus osv?

Det hände nämligen att jag fick virus när jag spelade Flyff...

men det kanske inte var det... vad vet man... det kom iallafall samtidigt som jag spelade :(

Redigerat av Colin_Kun
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har 2 brandväggar och ett McAfee virus skydd så jag tror det räcker :P

Men jag tänkte mest imed att man måste ofta slå av brandväggen för online spel för att man ska kunna starta dem... så jag vill vara vara säker på att säkerheten är bra i spelet!

Laddar iallafall ner det nu för jag tyckte att det såg väldigt intressant ut... ge gärna mer information om spelet för jag blev lite småsugen på att veta nu xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

darzak ju det finns legendariska vapen men jag har bara varit på en boss raid med kompisar.

salza om du läser sista raden på min första inlägg ser du vad min gubbe heter och jag spela på lyd servenr

helgon srry om jag syavar mycket fel och så glömde npgra ord checkade inte grammarn men så länge du förstår vad det står så pallar jag inte ändra och synd att du ej gillar spelet

Börja spela på Yeti, har fått de flesta i chatten att spela Rappelz på Yeti. (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...