Dream Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 OK jag har typ letat ihjäl mig men så såg jag en annons i nån sida och klickade på den och fick fram "RAPPELZ" ....Det första som lockade mig var att det var GRATIS! ok än sålänge kan ingen klaga på att den är sämre än wow. Och så ladda jag ner den och börjar köra..... Vad är det jag har här? JO en underbar vackert värld fyllt med effekter som t.ex träd som har susade ljud effekt och att bladet faller ner sakta. Man måste ser det själv för att fattar... Grafiken är den bästa jag har sett i alla mmorpg spel jag har spelat (och jag har speleat över 50st) SJÄLVKLART SLÅ GRAFIKEN WOW! NU gå jag vidare... Man kan välja 3 olika raser så kan man ser de: De första ser ut som adelsmän och kvinnor och kan behärskar jobb som : Holy warrior, Breeder, Priest De andra ser ut som mökrets furste med svarta kläder och kan bärhäskar jobb som : Strider, Dark mage, Soccerors (vet ej stavas) De tredje likan babare,vilda människor som jag ej har testad. När man har gått högre upp i level så kan man får Second jobb class. Själv måste jag medger att dettar ej klå wow för det har För Helve** över 5raser och många klasser. Men nu till äventyret...Jag börjar i en Ö som heter traniee island (lol) och får lära mig grunden. jag tyckte det tog för lång tid att gå så jag hyrde en fågel som liknar en pecopeco (från Ragnarok Online) och genast får allting en ny syn. Srtidssystemet likna slikroad och skills uppbugnandet likna också silkroads men man får lv snabbare och har ej begränsat uppgraderingar. Jag ska inte berättar mer ÄN....ni kanske vill brjar köra nu? Några kanske har redan tryckit på länken . Jag ska ej hindra er mer. BÖRJA ÄVENTYRAR TRYCK OBS: enligt mig spöar det WOW men ni andra kanske inte tycker likadant ps: behöver mer hjälp fråga på bara jag heter Dreamed och e lv 16 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 En lång text kräver bra stavning. Förlåt att jag klagar, men jag tycker att det ska vara läsvärt. Hursomhelst, nej.. Rappelz här ett hemskt skitspel. Precis som FlyFF och WoW. Det enda som funkat hyffsat är Maplestory och GunZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Rappelz är helt okej, har 4 char med olika classes. Btw, Helgon, om du tycker om MapleStory så borde du tcka om Rappelz. Båda bygge rju på Hack 'n' Slash. Dream, vilken server kör du på och vad heter dina chars på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 har den samma skill points system som silkroad och finns det typ super vapen som silkroad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Är det gjort av samma skapare som Flyff? eller tar jag bara fel där?... Isåfall kan det inte vara annat än bra :D Redigerat 14 Januari 2007 av Colin_Kun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 14 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 darzak ju det finns legendariska vapen men jag har bara varit på en boss raid med kompisar. salza om du läser sista raden på min första inlägg ser du vad min gubbe heter och jag spela på lyd servenr helgon srry om jag syavar mycket fel och så glömde npgra ord checkade inte grammarn men så länge du förstår vad det står så pallar jag inte ändra och synd att du ej gillar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) En fråga... är servrarna säkert skyddade?... alltså är de ordentligt skyddade mot Virus osv? Det hände nämligen att jag fick virus när jag spelade Flyff... men det kanske inte var det... vad vet man... det kom iallafall samtidigt som jag spelade :( Redigerat 14 Januari 2007 av Colin_Kun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 14 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 hmm du menar att om de har stakare gameguard? det skulle bara skydda mot hacking men du kan ladda ner avg free om du vill ha gratis virusskydd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag har 2 brandväggar och ett McAfee virus skydd så jag tror det räcker :P Men jag tänkte mest imed att man måste ofta slå av brandväggen för online spel för att man ska kunna starta dem... så jag vill vara vara säker på att säkerheten är bra i spelet! Laddar iallafall ner det nu för jag tyckte att det såg väldigt intressant ut... ge gärna mer information om spelet för jag blev lite småsugen på att veta nu xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 14 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 eh jo jag glömde en viktigt detalj man kan fångar djur som sina "pet" i tamer card fast jag berättar mer när nihar högre lv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Oho så det är inte bara en profession som kan ha djur... skojigt :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 darzak ju det finns legendariska vapen men jag har bara varit på en boss raid med kompisar. salza om du läser sista raden på min första inlägg ser du vad min gubbe heter och jag spela på lyd servenr helgon srry om jag syavar mycket fel och så glömde npgra ord checkade inte grammarn men så länge du förstår vad det står så pallar jag inte ändra och synd att du ej gillar spelet Börja spela på Yeti, har fått de flesta i chatten att spela Rappelz på Yeti. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.