Desu Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 (redigerat) Okej för att vara ärlig. Alla spel som Gpotato har gort allvarligt suger. Vill ni veta varför? Okej här ska jag nu lista upp anledningar. 1. Dålig support, tar väldigt länge innan man får svar 2. I vissa tävlingar tar det evigheter innan man får sitt pris 3. Sällan nån Gm är inne. 4. Vissa GM fuskar åt andra spawnar monster åt dom och hjälper en vanlig person att lvla. Och den största anledningen: Det laggar så djävulskt för dom med mindre bredband att man skulle föredra en väldigt laggig cs server bättre. Och den värsta av dom är flyff. *Sidan uppdaterades senast år 2003 drygt. *Sidan är proppfull med bugs *Spelet är buggat så otroligt onödigt mycket. Redigerat 22 Januari 2007 av Gird3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Hey Mars spelar du Guild Wars?... tänkte bara på din Avatar... den är väl från Guild wars? ^^' Ja, jag spelar GW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Är du medveten om att jag skapade en sån här tråd för ungefär 1 och en halv månad sen? Har för mig att den ska finnas kvar här! Aja, det gör inget! :D jaha tyvärr visste jag inte det men du skrev väl inte så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.