scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 visst är den gammal men bra konsoll för att man kan köpa såna spel fortfarade i nåra butiker förut fanns det en butik i södetälje men dem säljer inte såna spel längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag fattar inte riktigt vad du menar med detta inlägg, men jag gissar att du beklagar dig över att det inte säljs nåra NES-spel längre. Så jag ger dig en sida där man ska kunna köpa NES-spel Jag har för mig att man kan köpa NES-spel på speldirekt.se. Dom säger iaf det i sin katalog, men jag vet inte om det stämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 undra varför dom inte säljer såna spel längre jag tror att det är för att alla nya konnsoler har kommit men dom borde ellafal sälja dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 det är det att dom tror att man inte kan sälja dom med tanke på alla nya konsoller men jag vill gärna ha lite nya nes spel men jag ska kolla på sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 dem i butikerna bara tror att ingen ska köpa nes-spel men några gör det fakstis som jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 De tror jag med. Och jag tycker det är väldigt synd att inga butiker längre säljer NES-spel. Det finns en del NES-spel som jag skulle vilja ha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Nintendot är jätte bra och jag har massa spel det är kul att spela på tv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Nintendo 8-bitars är jättekul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 det bästa typ det finns många spel att köra till det men alla vi har är redan klarade så det är inte kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 jag tycker att nintendo 8-bit suger :evil: när jag ska starta så får det sär ryck det finns inte så många spel heller och ougagado hur det nu stavas så finns det en butik som säljer begagnade nintendo 8-bit`s spel här i häggvik där jag bor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Vad heter den affären och vart ligger Häggvik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiro Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 jag tycker att nintendo 8-bit suger :evil: när jag ska starta så får det sär ryck det finns inte så många spel heller och ougagado hur det nu stavas så finns det en butik som säljer begagnade nintendo 8-bit`s spel här i häggvik där jag bor köp en nu connector så funkar den som ny!det gjorde jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg