Gäst trunks_ Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Kolla nu har jag typ CS och CSS. Ska köpa en ny dator men liksom om jag installerar dem spelen på den datrn funkar de då? Eftersom typ "Key Koden" är isntallerad här på min dator. Och är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kewla13 Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Om du har lagt in spelen på steam så ä de bara att ladda ner steam å logga in så ska dom va där och ja de ä gratis :P Redigerat 14 Januari 2007 av kewla13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Du måste tanka spelen igen på den nya datorn och du kommer inte kunna ha igång steam med samma acc på båda datorerna och ja steam är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.