Gäst lordifan Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Hej,Jag vill ha några lordi låtar eftersom jag är ett lordifan och om du har dom här låtarna som jag skriver upp nu så lägg till [email protected]. Dom här låtarna vill jag ha: 1.Would you love a monsterman? 2.Devil is a loser 3.MY heaven is your hell har du bara en av dom så kan du bara skicka den. Hejdå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Testa att söka på video.google eller youtube :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Har tyvärr inga lordi låtar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Testa att söka på video.google eller youtube :) Vet men vill ha in dom på min mp3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Har bara Blod red Sandman och Rockhallelulja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Det är inte lagligt att dela med sig av musik. Vill du ha låtarna kan de köpas i mp3 format på olika sidor. Tråd Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg