Hoppa till innehåll

Battlefield 2

Gäst Nice-Mupp

Rekommendera inlägg

Gäst Nice-Mupp

tja!

jag har runt 9000p (5 upplåsta vapen) på bf när jag skaffa sf (special forces). när man har sf kan man ju få fler vapen. i början när man inte har så mycke poäng är det lättare att få poäng och därför lättare att få upplåsningspoäng. det ända jag vill är att få dom nya vapnerna. ska jag ta bort min gamla gubbe eller ska jag bara fortsätta att spela på min gamla gubbe för att göra det snabbast?

Redigerat av Nice-Mupp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bf2-nörden-Niclas

1. Du kan inte ta bort ditt bf2 konto. Du kan ju radera den från datorn men det kommer inte försvinna från ea-games server vad jag vet.

2. Du får nog skapa en ny gubbe om du vill ha vapen snabbast. För om du ska fortsätta på ditt nuvarande konto så behöver du 20.000 poäng för att låsa upp ett vapen till. Kom ihåg att du måste låsa upp grundvapnet från bf2 först och sen kan du låsa upp expansionen. Tex: Lås upp vapnet för sjukvårdare och sen kan du låsa upp sjukvårdarvapnet från expansionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...