Raptomex Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Jo jag köpte spelet Killzone för nån vecka sen. Nu har jag klarat ut det, och skulle börja med multiplayer eller snarare sagt battlefield som det heter på KZ. Då när man trycker där så kommer det upp en ruta om vad man ska köra: 1.Online Game<--funakar ju inte utan internet. 2.Offline Game:Då när jag ska trycka på det så blir det en laddnings bild, men det är nu problemet börjar. Det är nämligen så att den laddar alldrig klart den laddar hela tiden. Så jag startatde om spelet men likadant som förra gången. Och man kommer inte förbi utan att den laddas, så vad är felet? Är det fel i spelet så att jag inte kan spela battlefield eller vad är det? :( :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Retoze Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 kasnke sent att kommentera men jo det är ett fel på killzone isf för mig funkade det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg