Gäst Pcplayer Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 När jag spelar Cod 2 över internet kommer ett medelande fram det står :WARINING : Cvar fx-sort =o must be Equaled to _1 sen åker jag ur server , då str det player Matte ( mitt namn ) has been kicked by punk buster for 2 minutes HUr ska jag göra ? Måste jag ändra inställningar på något sätt ? Snälla hjälp , Mycket tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Antingen så har du fått punk buster (ett cheat program) med när du installerade det. Och det märker ju adminen eller admiral mod om du fuskar. Även om du inte vet vad punk buster är eller hur du inte vet hur man använder det så tas det som fusk. Och det leder till kickning eller banning. Du kan anntingen stänga av det i multiplayer options eller så klickar du på en server du ska spel på, sen "server info" då anntingen är det längst ner eller längst upp i rutan som du kan trycka på "punkbuster:on till off" Så är det på vissas som har punkbuster. Men på mitt är det redan när du går in på listan med server där uppe bland altenativen finns det också punkbuster som altenativ.Där du kan välja mellan on eller off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Ok tack , men jag har tatt off på Punkbuster men då försvinner alla serverar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Det är bara för att alla servrar stöder Punk Buster eftersom annars kan folk fuska på servrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Ok tack , men jag har tatt off på Punkbuster men då försvinner alla serverar :( Ja, men annars så kan du spela på serever med punkbuster tillåtet, tror nog att du kan hitta några här.>>LÄNK<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Fasen , nu ska jag sätta på PUnkbuster i Multiplayer Options , när jag klickar på Punkbuser On stängs spelet ner , j*vla cp spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Pröva att installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Jag går in på KOntrollpanalen - Lägg till ta bort program Sen finns inte CoD 2 med på LIstan , då går jag in på Start . Activision - Call of Duty 2 - Unistall , inte ett skit händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Klicka på cod2 ikonen sen på ta bort, så tar du bort det manuallt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Jag gjorde xet , men det fanns fortfarande kvar :( Det är bara o inse att jag inte kommmer kunna spela mitt favoritspel mer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.