Gäst Zenso Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Hej! En guide till flyff: Flyff är ett spel ungefär som wow med en massa quest (uppdrag), lite sämre grafik. Först så måste ladda ner spelet (här) detta är inte olagligt för flyff är ett gratis spel. Sen medans du laddar ner spelet så kan du göra ett account detta gör du genom att klicka här sen när du är klar med nerladdningen så måste du installera spelet och det gör du genom att klicka på setup filen. Starta sedan spelet och låt den ladda alla saker, sen när den laddat klart så klickar du på start. Logga sedan in, välj en server att spela på tex lawolf klicka på 1-4,2-4,3-4, 4-4 är en PK server alltså en server där man kan slåss mot varandra utan att vara på en arena. skapa en gubbe välj den gubben och börja spela... ...Iventoryn är den som du har alla dina saker i, och sätter på dig och tar av dig kläder, längst ner i Iventoryn ser du hur mycket penya du har, penya är pengar. :D På N kan du ta fram navigator det är en karta som visar var du är, denna tycker jag att man ska ha frame för att se bra var man är. :lol: Om du klickar K så får du fram en skillwindow som du kan se vilka skills du kan har. gå gör du genom W,S,A,D. En sak som man måste veta är att Job är olika saker som acrobat, assist, magiker, mercerny. acrobat: Man skuter med pilbågar och kastar yoyo assist: Man helar med en stav och slåss med en knukle och så har man en sköld mercerny: Man slåss med svärd och har en sköld magiker: man har antingen wand eller en lång typ pinne Litte Fakta: Högsta lvl: Tror det är 999. Olika Job: acrobat, assist, mercerny, magiker. Bästa server: Lawolf //Zenso :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 magiker: man har antingen wand eller en lång typ pinne Litte Fakta: Högsta lvl: Tror det är 999. Olika Job: acrobat, assist, mercerny, magiker. Bästa server: Lawolf //Zenso :lol: Den långa pinnen är en stav Högsta lvl är 120 "Bästa server: Lawolf" kan jag inte hålla med om. För de som precis börjat spela flyff så är mia eller mushpoie bäst Lawolf är den första servern som gjordes därmed är också många saker väldigt dyra. Och lite om mig på flyff: Spelar på karaktärerna: MoonKiller (lv 60) MoonBow (lv60) MoonHealer (lv36) har massa fler också :P Alla på servern Aibatt När jag började spela flyff var jag på servern "English flyff" Som nu heter Lawolf. En tysk hjälpte mig lvla och det gick riktigt bra när jag blev lvl 15 så plvlade han mig, Men när jag blev lvl 40 så lvlade han före mig så han kunde inte plvla mig mer. Senare när han blev lvl 75 slutade han spela =( Nu är denna gubben lvl 58 assist. Nu för tiden spelar jag inte så mycket för att jag väntar på v7 som kommer till sommarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 (redigerat) Glöm det -.- Finns inget här att se. *DELETED* Redigerat 22 Januari 2007 av Gird3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Riktigt kass guide. Om du inte kan spelet bra ska du inte ens försöka göra en guide om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Ska du inte kritisera andra guider också i så fall? Det finns fler som inte är perfekta. Antagligen är den för att locka fler spelare till spelet. På tal om högsta level, är inte lvl 126 lite långsökt tal? 127 låter bättre i mina öron. Om man delar 255 i 2 får man 127,5 som man gör till 127. Visst låter 127 som en bra högstalevel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Ja vad ska man kalla detta? Jag tycker inte att detta är en riktig guide utan snarare som ett tips. Men det är min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Ska du inte kritisera andra guider också i så fall? Det finns fler som inte är perfekta. Antagligen är den för att locka fler spelare till spelet. På tal om högsta level, är inte lvl 126 lite långsökt tal? 127 låter bättre i mina öron. Om man delar 255 i 2 får man 127,5 som man gör till 127. Visst låter 127 som en bra högstalevel? Länka till en annan guide så kritiserar jag den med. 255/2 = 127.5. Om talet sluter på 0.5 så avrundar man uppåt., alltså blir högsta leveln 128 om man räknar så som du tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 En fråga bara, kostar det riktiga pengar att köpa saker där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 128 är nog det som låter bäst för det är i binary... 128,256,512,1024.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 En fråga bara, kostar det riktiga pengar att köpa saker där? Bara om du ska ha special saker. Om du vill se ut som en tomte måste du betala för det. Också finns det lite andra saker du kan köpa för riktiga pengar. Annars e allting annat gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Jag tror jag ändrar mig. jag skrev bara nåt snällt för att se snäll ut. Men skit i det. Allvarligt. Du förklarar jobben som en kratta. Onödigt långt mellarum i mitten av guiden. Ser ut som den är kopierad och omgord av den officiella guiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Ska du inte kritisera andra guider också i så fall? Det finns fler som inte är perfekta. Antagligen är den för att locka fler spelare till spelet. På tal om högsta level, är inte lvl 126 lite långsökt tal? 127 låter bättre i mina öron. Om man delar 255 i 2 får man 127,5 som man gör till 127. Visst låter 127 som en bra högstalevel? Vad har 127 som högsta lv om en guide att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.